Probleme me gjumin?

Probleme me gjumin?!

Cilat janë gabimet që ndikojnë cilësinë e gjumit?

Shpesh ndodh që ne nuk mund të rregullojmë një situatë sepse gjithçka që bëjmë. Edhe pse bëhet me qëllime të mira, vetëm sa përfundon duke i përkeqësuar situatat. Dhe kështu, ne e gjejmë veten duke pirë edhe një tjetër filxhan kafe për t’u zgjuar. Sepse një natë më parë nuk kemi vëne gjumë në sy. Por është një vendim që nuk e ndryshon problemin dhe të çon në një natë tjetër pa gjumë ne dyshek. Fjetja është një alkimi delikate e zakoneve, stilit të jetesës. Stimujve të jashtëm dhe nevojës për një ekuilibër mendor dhe fizik. Le të shohim se cilat janë gabimet që ndikojnë cilësinë e gjumit

Ushqyerja: çfarë të mos hani dhe pini gjatë natës

  1. Alkooli: pijet alkoolike kanë tendencë të kenë një efekt “të mahnitshëm” dhe shkaktojnë përgjumje. Por ato gjithashtu ndryshojnë gjumin tonë dhe e bëjnë atë më pak rigjenerues. Nje nga gabimet që ndikojnë cilësinë e gjumit.
  2. Stimuluesit: është e qartë që duhet të shmangim pijet hiper-stimuluese si pijet energjike për shembull. Dhe madje një filxhan kafe ose çaj ne dyshek gjatë natës mund të ndikojnë në gjumin tonë dhe të përshpejtojë rrahjet e zemrës
  3. Ushqimi: ushqimi i tepërt bën që sistemi ynë tretës të funksionojë me mbingarkesë. Sepse trupi ynë duhet të përpunojë dhe të tresë ato që kemi konsumuar për darkë, dhe kjo mund të na bëjë të ndjehemi te rënduar.

Sport: kur duhet ta praktikosh, cilin dhe për sa kohë

  1. Sportet konkurruese: nëse doni të flini mirë, është ide e mirë të shmangni pjesëmarrjen në ngjarje sportive konkurruese. Pasi ato zakonisht caktohen gjatë natës. Toksinat e prodhuara nga trupi ynë, ndjenja e lodhjes, acidi laktik dhe nxitja e adrenalinës pas ndeshjes mund t’ju mbajnë zgjuar deri në mëngjes herët
  2. Sportet që përfshijnë kontakt fizik: boksi, goditja në boks, mundja dhe artet “marciale” mund të na lënë me pasoja të pakëndshme si dhembjet e trupit ose enjtje nga gabimet që ndikojnë cilësinë e gjumit
  3. Noti: nëse praktikohet në kohën e lirë, noti është sporti më i përshtatshëm për t’u praktikuar gjatë natës. Sepse ndihmon trupin dhe mendjen të qetësohen, stimulon të gjithë trupin. Dhe shkakton një ndjenjë qetësie kur futeni në ujin që zgjat shumë pas keni mbaruar notin.

Dhoma e gjumit: si ta dekoroni atë nga jashtë

  1. Ngjyrat: një dhomë gjumi me ngjyra fluoreshente që janë si një grusht në sy ose plot kontraste të forta nuk do t’ju ndihmojnë të relaksoheni. E njëjta gjë vlen edhe për muret e pikturuara me ngjyra të lehta, por duke përdorur ngjyra toksike. Gjithmonë është më mirë të zgjidhni kombinime “të buta” me ngjyra natyrale.
  2. Pajisjet elektronike: radiot TV, PC dhe celularët jo vetëm që prodhojnë smog elektrik. Por gjithashtu mbajnë mendjen tonë të “prangosur” ndaj gjendjes së alarmit që kemi gjatë ditës. (veçanërisht telefonat inteligjentë). duke na penguar që të shkëputemi nga rutina jonë e përditshme, cka eshte e rendesishme per te fjetur qete.
  3. Temperatura: një dhomë gjumi qe është shumë e nxehtë dhe me qarkullim të dobët të ajrit është një kërcënim serioz për gjumin tonë. Temperatura në dhomën e gjumit duhet të jetë pak më e ulët se në dhomat e tjera të shtëpisë, dhe është gjithashtu një ide e mirë të “pastroni ajrin” në dhomë para se te futeni në shtratin tuaj.

Veshjet: çfarë të veshësh dhe jo

  1. Pizhama: pëlhura sintetike ose tesha te ashpra e pengojnë trupin të relaksohet plotësisht. Për shkak se nuk kane transpirim të mjaftueshëm dhe gjithashtu sepse trupi detyrohet të marrë pozicione të panatyrshme për t’u përshtatur. dhe eshte nga gabimet që ndikojnë cilësinë e gjumit.
  2. Të brendshme: çorape, mbathje dhe recipeta të cilat janë shumë “të ngushta” kërcënojnë seriozisht qarkullimin e duhur të gjakut. Dhe kjo është arsyeja pse rrobat e brendshme duhet te jenë të bollshme
  3. Bizhuteri: unaza dhe byzylykë, por edhe orët e dorës lihen më mirë në tryezën e shtratit. Sepse sistemi ynë qarkullues dhe nyjet limfatike mund të vuajnë prej tyre. Në të kundërt edhe ato duhet te jenë të lirshme dhe jo te shtrënguara.

Me e rrendesishme tek; gabimet që ndikojnë cilësinë e gjumit eshte: Dyshek

Dyshek: dhe së fundi, zgjedhja e një dysheku që nuk prodhohet nga Magniflex është gjithashtu gabimi më i madh që mund të bëni!!!

Leave a Comment

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *